skip to Main Content

SUPPORT

We bieden 2 vormen van support aan, zodat u altijd vooruit kunt!

Omdat wij doen wat we beloven dienen we dat ook te ondersteunen indien er onverhoopt toch wat fout gaat. Alles kan kapot en er kan altijd wat mis gaan…dat is nu eenmaal zo.

Daarom biedt de Legal Consulting Group haar klanten twee vormen van customer support aan. Op die manier bieden we altijd een oplossing, voor zowel de urgente problemen als minder urgente kwesties.

ICT TECHNISCHE SUPPORT

De Legal Consulting Group technische support afdeling is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar voor eerstelijns technische support. U heeft dus altijd direct contact, per telefoon of mail, met een consultant van Legal Consulting Group. Deze supportvorm is 24/7 bereikbaar maar uitsluitend voor ICT gerelateerde zaken en technische problemen.

FUNCTIONELE SUPPORT

Indien u minder urgente, maar wel degelijk belangrijke vragen heeft is er de Legal Consulting Group functionele helpdesk. Onze mensen zijn tijdens kantoorurenbereikbaar voor allerhande vragen of kleinere problemen. Hier kunt u bijvoorbeeld terecht voor inhoudelijke of functionele vragen omtrent uw Cicero LawPack applicatie. Deze dienst is uitsluitend tijdens kantooruren bereikbaar.

24/7 bereikbaar
Gespecialiseerd in de advocatuur branche
Gecertificeerd Microsoft Silver partner
Totaaloplossingen in ICT met Cicero LawPack
Dagelijkse server en back-up controle
Gratis support op afstand
Minimaal MBO+ opgeleide IT professionals
Geen verkoop praatjes, wij doen wat we beloven!

Vraag een vrijblijvende CICERO LawPack demonstratie aan van CICERO Experts!

Wij komen graag persoonlijk toelichten hoe u meer kunt halen uit uw bestaande Cicero LawPack systeem of we vertellen u meer over de mogelijkheden en voordelen indien u nog geen CICERO LawPack gebruiker bent.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Back To Top